Monday, April 19, 2010

白色眼泪

the 灵感for this song is from baby.
she kept confusing the title of a song.
i might as well write smth that is close to the so called title.
hahahha.

my new composition.
it has been a while since i wrote smth.


《白色眼泪》

是谁轻抚我的脸
对我说着抱歉
泪水蔓延你指尖
你选择视而不见

是谁不顾一切的给
在谎言里爱得卑微
寂寞在心里盘旋
我选择轻描淡写

为你流的白色眼泪
我以为是单纯的宣言
想传达我的思念
好让你对我眷恋

为你流的白色眼泪
我以为是我真心的告解
想立透明的屏障
好阻止你的告别


我们之间
只有一公分的距离
你吸光了所有氧气
叫生命如何延续

No comments: